once upon a time

god kväll
nu är det nana time. och innan jag  går och lägger mig skall jag kolla på ett avsnitt av once upon a time. grymt bra serie. älskar den. varför jag tycker om den så mycket är nog för att man har läs att sogorna och man vet vad som skall hända på ett ungefär dom ändrar såklart lite för att få en verklighets känlsa i det. men den är rätt förutsägbara vilket jag tcker är kul. älskar när man tänker på vad som skall hända i en film/ serie och så gör det de man tycker typ att man är värsta detektiv från C.S.I miami haha. ne men jag är rätt filmsmart eller filmklok eller vad man nu skall kalla det. oftast när jag kollar på filmer/serier vet jag vad som skall hända därför gillar jag att kolla på mindfuck filmer/serier det är gymt! god natt sov sött dröm om mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0